A Bivin szavatolja a Vásárlónak, hogy a termék a kézhezvételkor sérülésmentes. A Bivin szavatolja továbbá, hogy a termék Vásárló általi átvételének időpontjában:
a. A termék rendelkezik mindazon jellemzőkkel, amiben a felek megállapodtak vagy amennyiben erre vonatkozóan nem jött létre megállapodás, úgy az megfelel a Bivin vagy a gyártó általi leírásnak, illetve megfelel a Vásárló reális elvárásainak, különös tekintettel a termék jellegére és a termékre vonatkozó hirdetésekre.
b. A termék használható arra a célra, amit a Bivin meghatározott vagy arra a célra, amire az adott termék általában használható.
c. A termék a megfelelő mennyiségben, méretben és súlyban került leszállításra.
d. A termék megfelel a jogszabályi előírásoknak.
Ellenkező kikötés hiányában, a Vásárló jogosult arra, hogy a hibás termékre, a termék átvételét követő 12 hónapon belül reklamációt terjesszen elő. Ez nem vonatkozik a következőkre:
e. olyan hibákra, melyekre tekintettel a Vásárló árkedvezményt kapott (árcsökkentett termékek);
f. a szokásos használatból keletkező értékcsökkenésre;
g. azokra a szokásos használat során keletkezett hibákra, melyekről a Vásárló már az értékesítés során felvilágosítást kapott és melyek a Vásárló számára már az átvételkor is nyilvánvalóak voltak; vagy
h. egyes speciális, a használat jellegével összefüggő esetekre.
i. higéniai termékek.
A reklamáció gyakorlásának az időtartama akkor kezdődik, amikor a vásárló elfogadja a terméket, azon a napon, ami a vásárlási dokumentumban fel van tüntetve.
Az időszak 12 hónapig tart.
A garanciális reklamáció időtartamának kiszámítása azon a napon ér véget, amikor a vásárlás napjától számított 12 hónap lejár.
A garanciális reklamáció időtartama hónapokban kifejezve minden termékre vonatkozólag.
Ha a meghatározott időszakban nem lett megreklamálva, akkor a mindenkori termékfelelősségi jog megszűnik.
Ha a reklamációt jóváhagytuk, és csereterméket küldünk a hibás termék helyett, akkor a garanciális reklamáció időtartama a hibás termék vásárlásának időpontjától számítandó, és nem a cseretermék kiszállításának időpontjától.
Abban az esetben ha a hibás teljesítés kedvezményes (árcsökkentett) vagy használt termékre vonatkozik, a Vásárló ésszerű mértékű árkedvezményre jogosult, nem a termék cseréjére.
Panaszügyintézés helye:
2040 Budaörs, Sóvirág utca 8258. hrsz.
Email: ugyfelszolgalat.bivin@gmail.com
Telefonszám: +36-23/747-629
(13. kerületi székhelyünkön ügyintézés nincs!)